Opis forum
Administrator
Witam wszystkich.
Jest to forum poświęcone problemowi, w którym tak jak ja znalazło się z pewnością wiele więcej osób. Mianowicie chodzi o kwestię prezentu w zamian za przedłużenie umowy na neostradę. Obiecanej nawigacji nie otrzymałem pomimo wielu rozmów przeprowadzonych z działem obsługi klienta orange. Moje reklamacje dziwnym zrządzeniem losu nie trafiały do systemu i kilkukrotnie zgłoszenie reklamacyjne przyjmowane było jako pierwsze itd itd... po ponad 3 miesięcznej przeprawie otrzymałem pismo, w którym orange stwierdza, że skoro nie chciałem przyjąć proponowanego przez nich zamiennika w postaci mp3 czy bonifikaty w abonamencie w związku z tym reklamacji uznać nie może i na tym koniec sprawy z ich strony.
Osób, które zostały potraktowane w ten sam sposób jest więcej, stąd pomysł utworzenia forum, które ułatwi nam kontakt między sobą oraz wymianę doświadczeń oraz wypracowanie wspólnego stanowiska, które pozwoli nam w sposób zorganizowany egzekwować obietnice składane przez orange.
Zapraszam do dyskusji.
Offline
Administrator
Ja także nie zamierzam zostawić sprawy tak jak teraz że orange chce się wykpić sianem z tego, co oferowali. Jest to jawne oszustwo i naciąganie klientów, aż dziw bierze że UOKiK nie podjął sprawy z urzędu. Niestety samoistne podjęcie działań przez urzędy raczej nie wchodzi w grę, a skargi pojedynczych oszukanych obywateli nie odnoszą realnego skutku. Złożymy skargę wspólnie, a jeżeli nie będą chcieli zająć się naszą sprawą będziemy pisać zażalenia na bezczynność organów.
Offline
Nowy użytkownik
hmm nie ma co się rozpisywać...mam identyczną sytuacje ja ww. Z tym iż dzwoniłem ostatnio na infolinie i mówię "dlaczego na stroie za usługę neostrady oferujecie Państwo nawigacje oraz bony na 150zł ponoć nie sa dostępne??? i ciekawa odpowiedź " ależ są dostępne i jeśli zdecyduję się Pan na neostrade otrzyma Pan albo nawigacje albo bon na 150zł na 100%, ponieważ są na stanie...Ja na to "wie pani co ale ja zamówiłem 3 miesiące temu neostrade i tej właśnie nawigacji nie widziałem na oczy......NO bo Pan brał w innej promocji która się skończyła i nie przyjął gadżetu zastepczego w formie mp3 lub słuchawek....
W regulaminie który otrzymalem nasza promocja skończya się z dniem 30 czerwca 2012 roku. Czyli od tego terminu nikt nie otrzymał prawdopodobnie nawigacji....ale konsultanci nie raczyli o tym wspomnieć. Regulamin otrzymania gadżetu można jedynie otrzymać pisząc w tej sprawie, nie ma go ogólnie dostepnego więc w sumie NIKT nie wie że było już po terminie promocji. Ciężko jest wygrać z dużą korporacją która ma sztab prawników i miliardy na koncie.
Offline
Regulaminy Neostrady są pisane w taki sposób żeby jak najbardziej zapędzić mętlik w głowach ludzi. O ile rok minął od ostatniego postu tutaj, to ciągle jest to widoczne, dzięki bogu kwestia cyfryzacji i aero2 zmusza orange do zmiany nastawienia do użytkowników. Pierwszy post, wiec sie przywitam. Nazywam się Marcin i interesuję się grami komputerowymi i dekoracjami wnętrz i studiuje kierunek związany z dekoracją wnętrz i projektowaniem wnętrz - Mam nadzieje że dzięki temu nowoczesnemu kierunkowi znajdę przyjemna prace w tym co lubię. Stworzyłem już setki dekoracji wnętrz i własnych przedmiotów np serwetek ozdobnych i moim marzeniem jest założyć sklep internetowy z dekoracjami wnętrz. Jestem użytkownikiem neostrady od 2005 roku gdy po raz pierwszy moi rodzice założyli mi internet. Forum wydaje sie opuszczone i nie wiem czy ktoś tu zagląda, jeśli tak to miło by było podyskutować.
Offline